Kā strādā izmēģinājuma periods?

Mēs piedāvājam jums 101 nakts, lai izpētītu Napsie savā guļamistabā. Izmēģinājuma periods sākas ar dienu, kad matracis ir saņemts. Ja jūs nolemjat, ka Napsie jums neder - sazinieties ar mums (info@napsie.lv), mēs organizēsim matrača piegādi un pilnībā atmaksāsim jūsu naudu divu nedēļu laikā. Matracis atpakaļ tiek pieņemts tikai sākotnējā vizuālajā stāvoklī, tas ir, bez bojājumiem un traipiem.

Ņemot vērā piegādes un iekraušanas laikā patērēto enerģiju, mēs lūdzam jums piešķirt Napsie vismaz 30 dienu izmēģinajumu. Matracim ir vajadzīgas pāris nedēļas, lai pilnībā pielāgotos jums.

14 dienu atgriešanās tiesības

Napsie spilvenam un segai mēs dodam 14 dienu tiesības atdot preci atpakaļ. Jums ir iespēja 14 dienu laikā atdot preci, nepaskaidrojot iemeslu. Šis periods sākas dienā, kad jūs saņemat preci.

Ja atgriežat preces 14 dienu laikā, tām ir jābūt oriģinālajā iepakojumā un neizmantotām.

Jūs varat skatīties uz produktu, lai pārliecinātos, ka tas ir piemērots jums. Jūs varat iepazīties ar precēm tādā pašā veidā, kā to darītu regulārā mazumtirdzniecības veikalā pirms pirkšanas (kas nozīmē, ka zem segas un uz neiepakota spilvena jūs nevarat gulēt).

Precēm, kas tiek atgrieztas 14 dienu laikā, jābūt oriģinālā iepakojumā un tajā pašā komplektācijā, kā saņemšanas brīdī. Preces, kuras pircējs saņem izņemtā veidā pēc atdošanas, arī ir jāizjauc un jāiepako tādā pašā veidā, kā to saņēma.

Ja jūs preces atdodat ar kurjerpastu vai pasta starpniecību / Omniva kurjeriem, mēs lūdzam vienmēr iepakot oriģinālā iesaiņojumā, kā arī nogādāt sākotnējo čeku un atgriešanas pieteikumu.

Uzmanību! Visas atpakaļ atgrieztās preces ir klienta atbildībā, līdz tās nonāk mūsu noliktavā. Pārliecinieties, lai viss ir pareizi iepakots, lai pārvadāšanas laikā novērstu kaitējumu.

10 gadu garantija

Katram Napsie matracim ir 10 gadu garantija, jo mēs esam pārliecināti, ka tas saglabās savu kvalitāti visu lietošanas laiku. Matrača pārvalkam tiek piemērota 2 gadu garantija.

Kaut kas neiet, un jūs vēlaties atgriezt Napsie?

Vispirms, lūdzu sūtiet e-pastu uz info@napsie.lv. Mēs sarunāsim detaļas un izvedīsim Napsie ērtā laikā.

Ko mēs darām ar atgrieztajiem matračiem?

Mēs nosūtītam šādus matračus apstrādei vai ziedošanai labdarības organizācijām, atkarībā no atgriešanās iemesla un matrača stāvokļa (bojāts vai nē). Mēs nekad tālāk nepārdodam atgrieztos matračus.

Vai man ir nepieciešams iesaiņot matraci?

Nē, tev nebūs jāmokas. Visticamāk pat neiespējami to ielikt atpakaļ kastē. Lai gan! Ja esi ļoti ieinteresēts - vari izmēģināt :) Vienīgais, kas nepieciešams, ir iepakot matraci plēvē, lai tas nesasmērētos.