Kā strādā 101 nakts izmēģinājuma periods?

Mēs tev sniedzam iespēju izmēģināt matraci 101 nakti. Izmēģinājuma periods sākas dienā, kad saņem matraci. Ja izlemsi, ka Napsie matracis tomēr tev nav piemērots, sazinies ar mums, lai varam sarunāt visu par tā atgriešanu un naudas atmaksu. Zvani mums uz telefona numuru 67807675 vai raksti uz info@napsie.lv. Atceries! Šajā laika periodā tu, protams, vari gulēt uz izsaiņota matrača. Taču, ja izlemsi to atgriezt, tad matraci mēs atpakaļ pieņemsim tikai tādā gadījumā, ja tas būs sākotnējā vizuālajā stāvoklī, tas ir, bez bojājumiem un traipiem.

Ņemot vērā piegādes un iekraušanas laikā patērēto enerģiju, mēs lūdzam tev piešķirt Napsie vismaz 30 dienu izmēģinājumu. Matracim ir vajadzīgas pāris nedēļas, lai tas pilnībā pielāgotos un sniegtu tev maksimālo komfortu.

14 dienu atgriešanas tiesības

Napsie spilvenam, segai un gultas veļai ir spēkā 14 dienu atgriešanas tiesības. Tas nozīmē, ka tev ir iespēja 14 dienu laikā atgriezt mums preci. Šis periods sākas dienā, kad esi saņēmis preci.

Ja esi izvēlējies atgriezt preci 14 dienu laikā, tai ir jābūt oriģinālajā iepakojumā un nelietotai.

Tu vari skatīties uz preci, lai pārliecinātos, ka tā ir piemērota tev. Tu vari iepazīties ar preci tādā pašā veidā, kā to darītu regulārā mazumtirdzniecības veikalā pirms pirkšanas (kas nozīmē, ka zem segas, uz neiepakota spilvena vai gultas veļas tu nevari gulēt, kā tas ir matrača gadījumā).

Precei, kas tiek atgriezta 14 dienu laikā, jābūt oriģinālā iepakojumā un tadā pašā komplektācijā, kā saņemšanas brīdī.

Atgriežot preci ar kurjerpasta starpniecību, mēs lūdzam to vienmēr iepakot oriģinālā iesaiņojumā, kā arī pievienot pirkuma čeku vai pavadzīmi un atgriešanas pieteikumu.
Uzmanību! Visas atpakaļ atgrieztās preces ir klienta atbildībā, līdz tās nonāk mūsu noliktavā. Pārliecinies, lai viss ir pareizi iepakots, lai pārvadāšanas laikā novērstu kaitējumu.<

10 gadu garantija

Katram Napsie matracim ir 10 gadu garantija, jo mēs esam pārliecināti, ka tas saglabās savu kvalitāti visu lietošanas laiku. Matrača pārvalkam tiek piemērota 2 gadu garantija.

Kaut kas nav tā, un tu vēlies atgriezt Napsie?

Sazinies ar mums, zvanot 67807675 vai rakstot uz info@napsie.lv. Izstāstīsim tev visu un vienosimies par tālākajiem soļiem. Atceries! Matracis atpakaļ tiek pieņemts tikai sākotnējā vizuālajā stāvoklī, tas ir, bez bojājumiem un traipiem.

Ko mēs iesākam ar atgrieztajiem matračiem?

Mēs tos nododam pārstrādei vai ziedojam labdarībai, atkarībā no to atgriešanas iemesla un atgrieztā matrača stāvokļa (vai tas ir ar defektiem vai ne). Atgrieztos matračus otrreiz mēs nepārdodam.

Vai man, matraci atgriežot, ir nepieciešams iesaiņot to atpakaļ kastē?

Nē, tev nebūs jāmokās. Visticamāk, ielikt matraci atpakaļ kastē ir pat neiespējami to. Lai gan! Ja esi ļoti ieinteresēts – vari to izmēģināt :) Vienīgais, ko ir nepieciešams izdarīt, ja esi izlēmis matraci atgriezt – iepakot matraci plēvē, lai tas nesasmērētos.